dimarts, 22 de maig del 2007

Salutacions de n'Atzar

Uep, al·lotes i al·lots de Son Ferrer!

Vaja quin negoci que us heu muntat amb el meu ca!

Estava ja preocupat de veure en Mestral cada nit, enganxat a la pantalla d'això que ell en diu l'ordinador. Per a mi que no és més que un aparell infernal que acabarà llevant-nos la feina...!

Des que l'Emperadriu Sort em va encomanar que cerqués noves històries per a la seva filla, na Sort, tot han estat problemes, problemes... I més problemes!

Des de fa un temps s'han posat de moda per Noningú els jocs electrònics i els vídeojocs. I és clar, de cada vegada és més difícil engrescar al personal amb els contes tradicionals. Ara tothom vol animació 3D renderitzada o no sé que... I mirau que jo sóc un expert en contar contes! Sempre havia captivat l'atenció de les persones, grans o petites, que s'acostaven a mi per escoltar les meves històries. Però ara...!

I vaig dir a en Mestral que es posés a la feina. Ell té un bon nas per ensumar-se on són les millors narracions, les més originals, les més interessants, les més demanades...

Es veu però que el molt polissó s'ha cercat ajuda i ha muntat aquest càsting de guionistes d'històries animades... Mira-te'l! I pareixia un caganiu quan va néixer...!

Ah, confio que se'n surti amb la vostra col·laboració.... Jo us agraeixo l'ajuda. Si no, ja em veig menjant del pinso d'en Mestral ...

Força i coratge per a tothom

a l'hora d'inventar la història

que si la cosa no es compon

i no desapareix aquesta cabòria,

la fam ens llevarà la son

i ben aviat perdrem la glòria.




Atzar, Bufó de Palau, Regne de Noningú.