dijous, 3 de maig del 2007

Ventura, l'arquera

No us pensàssiu pas que en Mestral està sempre sol als seus viatges; encara no us ha parlat de mi, perquè és una mica vergonyós i reservat, però les seves aventures estan sempre acompanyades per una fada que mira que pugui sempre tornar a contar-vos les històries que escolta, que li conten i que haurà d'explicar al seu amo, n'Atzar. Aquesta fada sóc jo, na Ventura, que vigilo que no li passi res, que torni sa i estalvi al vostre costat. De vegades compareixeré per explicar-vos els secrets que ell no us vol contar, que només amaga per als que li expliquen les més fantàstiques històries...

1 comentari:

MESTRAL ha dit...

Salut Ventura, l'arquera!

Benvinguda a aquesta plagueta electrònica de contes i històries, fada protectora meva...

Mai et podré agrair totes les vegades que les teves sagetes encantades, com a varetes màgiques voladores, han salvat el meu cuiro dels incomptables perills que barren de tant en tant el meu camí.

Estic complagut de compartir amb tu les contalles que els meus nous amics em vulguin fer arribar i confio que tu, serena amazona de màgica punteria, m'ajudis a endevinar amb la teva reconeguda destresa quines són les millors paraules per encadenar les històries més fantàstiques.

Que els mites de Noningú et preservin el seny!

Mestral